Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do MAZDA 5 I

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek rozrządu JAPKO 40334

Darmowa dostawa od 49 zł

Pasek rozrządu JAPKO 40334

JAV40334

Ilość zębów: 150

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

156,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 11.06

156,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES 5630XS

Darmowa dostawa od 49 zł

Pasek rozrządu GATES 5630XS

03575630XS

Ilość zębów: 150

Długość [mm]: 1429

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

174,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

174,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu DAYCO 941034

Darmowa dostawa od 49 zł

Pasek rozrządu DAYCO 941034

0365941034

Ilość zębów: 150

Szerokość [mm]: 30

109,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

109,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu BOSCH 1 987 949 653

Darmowa dostawa od 49 zł

Pasek rozrządu BOSCH 1 987 949 653

03541987949653

Ilość zębów: 150

Długość [mm]: 1429

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

125,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 11.06

125,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu CONTITECH CT1136

Darmowa dostawa od 49 zł

Pasek rozrządu CONTITECH CT1136

0355CT1136

Ilość zębów: 150

Szerokość [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

151,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

151,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MAZDA 5 I

Pasek rozrządu MAZDA 5 I – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie MAZDA 5 I pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu MAZDA 5 I – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.