Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do MITSUBISHI OUTLANDER II

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

122,79 zł
122,79 zł

Dostawa na wtorek, 21 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
79,85 zł

Dostawa na środę, 22 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
140,68 zł

Dostawa na wtorek, 21 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
92,89 zł
92,89 zł

Dostawa na wtorek, 21 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
128,71 zł
128,71 zł

Dostawa na środę, 22 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
112,18 zł

Dostawa na środę, 22 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
128,91 zł

Dostawa na wtorek, 21 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
163,04 zł

Dostawa na wtorek, 21 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
206,40 zł

Dostawa na środę, 22 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
147,20 zł

Dostawa na wtorek, 21 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Pasek rozrządu MITSUBISHI OUTLANDER II – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER II pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu MITSUBISHI OUTLANDER II – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.