4 produkty
Wybierz auto
Ilość zębów: 201
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
Rozwiń więcej danych
148,95
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
148,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 201
Długość [mm]: 1608
Rozwiń więcej danych
289,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
289,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 193
Długość [mm]: 1544
Rozwiń więcej danych
249,06
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
249,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 201
Szerokość [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
213,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
213,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pasek rozrządu w samochodzie MITSUBISHI PAJERO IV pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.
Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.