Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do MITSUBISHI PAJERO IV

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek rozrządu JAPKO 40517

Ilość zębów: 201

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

182,62

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

182,62

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu BLUE PRINT ADC47555

Ilość zębów: 201

Szerokość [mm]: 32

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

211,19

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.04

211,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES 5643XS

Ilość zębów: 201

Długość [mm]: 1608

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

283,60

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.04

283,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES 5700XS

Ilość zębów: 193

Długość [mm]: 1544

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

244,42

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

244,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO IV

Pasek rozrządu MITSUBISHI PAJERO IV – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie MITSUBISHI PAJERO IV pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu MITSUBISHI PAJERO IV – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.