Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do SAAB 900

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość zębów: 225

Szerokość [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

100,86

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

100,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 225

Długość [mm]: 1800

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

102,99

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

102,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 225

Długość [mm]: 1800

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

175,77

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

175,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 225

Ciężar [kg]: 0.33

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

120,43

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

120,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację SAAB

Części zamienne do SAAB 900

Pasek rozrządu SAAB 900 – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie SAAB 900 pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu SAAB 900 – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.