13 produktów
Wybierz auto
MAL011RS001100N0
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 1. r1,50 crk p
118,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0476007RS001530N0
Średnica cylindra [mm]: 72
Numer komponentu: 1. r 1,2 crk p, 2. nm 1,2, 3. dsf 2,0 cr
131,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0515800075410000
Ilość: 3
Numer komponentu: 63721, 65903, 65905
Rozwiń więcej danych
72,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800075410040
Ilość: 3
Numer komponentu: 65904, 65906, 65907
Rozwiń więcej danych
89,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ETER1012300
Średnica cylindra [mm]: 79.5
Wymiar standardowy [std]: 1
163,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
163,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL007RS001560N2
Średnica cylindra [mm]: 79.9
Numer komponentu: 1. r 2,0 crk p, 2. nm 1,75 p, 3. dsf 2,0 crk
154,22
zł/szt.
Kraków: pon. 28.07
U ciebie: pon. 28.07
154,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0843650600
Średnica cylindra [mm]: 83.4
Numer komponentu: 1.5mm 001 gdc p kv4, 1.5mm 050 p f14, 2mm 231lkz crp goe13
Rozwiń więcej danych
84,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0843650000
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 1.5mm 001 gdc p kv4, 1.5mm 050 p f14, 2mm 231lkz crp goe13
Rozwiń więcej danych
81,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0842930010
Średnica cylindra [mm]: 79.5
Numer komponentu: 1.5mm 001 gdc p kv4, 1.5mm 005 p f12/f14, 2.0mm 231lkz crp g13
Rozwiń więcej danych
143,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
143,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0842930000
Średnica cylindra [mm]: 79.5
Numer komponentu: 1.75mm 026 p f14, 2.0mm 001 gdc p kv4, 2.0mm 231lkz crp g13
Rozwiń więcej danych
95,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800116910000
Wymiar standardowy [std]: 1
87,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL007RS001560N0
Średnica cylindra [mm]: 79.5
Numer komponentu: 1. r 2,0 crk p
108,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0843830000
Średnica cylindra [mm]: 72
Numer komponentu: 1.2mm 021 gdc p kv1, 1.2mm 026 p goe13, 2mm 231lkz crp goe13
Rozwiń więcej danych
78,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie LANCIA DELTA III znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie LANCIA DELTA III wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie LANCIA DELTA III liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.