Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
5 produktów
Wybierz auto
KOL800119310000
Wymiar standardowy [std]: 1
61,78
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
61,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL640RS001160N0
Średnica cylindra [mm]: 78
Numer komponentu: 1. r 1,20 cr p, 2. m 1,20 p, 3. 3s 2,00 cr
81,64
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
81,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0843770000
Średnica cylindra [mm]: 78
Numer komponentu: 1.2mm 001 cr p st, 1.2mm 005 p goe12, 2.0mm 423 cr st
Rozwiń więcej danych
49,68
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
49,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800119311000
Wymiar standardowy [std]: 1
85,63
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
85,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0844300000
Średnica cylindra [mm]: 84
Numer komponentu: 1.2mm 001 cr fe st, 1.2mm 005 p goe13, 2.0mm 712 cr p st
Rozwiń więcej danych
50,13
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
50,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie NISSAN SENTRA VII znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie NISSAN SENTRA VII wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie NISSAN SENTRA VII liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.