10 produktów
Wybierz auto
GET0843360000
Średnica cylindra [mm]: 75
Numer komponentu: 1.95mm 026 p f14, 2.0mm 231lkz crp kv1, 2.5mm 008 ck p kv1
Rozwiń więcej danych
158,62
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
158,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPR253000
90,83
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
90,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800122210060
Nadwymiar [mm]: 0.6
95,66
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
95,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPR37000
Otwór o śr [mm]: 75
Numer komponentu: 3.0/1.95/2.5
Rozwiń więcej danych
93,72
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
93,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPR108000
Opcja wyposażenia: Double taper top rin
Otwór o śr [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
132,65
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
132,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL039RS001130N0
Średnica cylindra [mm]: 75
Numer komponentu: 1. t 2,5 crk
132,46
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
132,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL039RS001130N1
Średnica cylindra [mm]: 75.25
Numer komponentu: 1. t 2,5 crk
147,15
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
147,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL039RS101020N0
Średnica cylindra [mm]: 75
Numer komponentu: 1. et 2,0 crk, 2. nm 1,95 p, 3. dsf 2,0 cr
118,11
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
118,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL039RS101140N0
Średnica cylindra [mm]: 75
Numer komponentu: 1. et 1.75 pvd
Rozwiń więcej danych
81,16
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
81,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800122210000
Wymiar standardowy [std]: 1
97,44
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
97,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie PEUGEOT 301 znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie PEUGEOT 301 wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie PEUGEOT 301 liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.