Powiadom mnie o dostępności

Tłoki do PEUGEOT 301

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tłok MAHLE 039 PI 00113 002

Długość [mm]: 65

Średnica cylindra [mm]: 75.509

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

358,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

358,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok MAHLE 039 PI 00127 000

Długość [mm]: 64

Średnica cylindra [mm]: 75

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

595,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

595,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok NÜRAL 87-433600-00

Długość [mm]: 65.2

Średnica cylindra [mm]: 75

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

458,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

458,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok MAHLE 039 PI 00113 012

Długość [mm]: 65

Średnica cylindra [mm]: 75.509

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

346,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

346,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok FAI AUTOPARTS PK148-050

Opcja wyposażenia: With oil cooling

Długość [mm]: 65.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

389,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

389,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok MAHLE 039 PI 00129 000

Długość [mm]: 44

Średnica cylindra [mm]: 75

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

383,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

383,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok NÜRAL 87-433607-00

Długość [mm]: 65.2

Średnica cylindra [mm]: 75.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

363,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

363,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok MAHLE 039 PI 00113 010

Długość [mm]: 65

Średnica cylindra [mm]: 75.009

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

340,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

340,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok MAHLE 039 PI 00129 002

Długość [mm]: 44

Średnica cylindra [mm]: 75.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

381,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

381,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok MAHLE 039 PI 00113 000

Długość [mm]: 65.2

Średnica cylindra [mm]: 75

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

340,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

340,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 301

Tłok w samochodzie PEUGEOT 301 – do czego służy?

Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie PEUGEOT 301 zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.

Jak działa tłok w autach PEUGEOT 301?

Zasada działania tłoka w samochodzie PEUGEOT 301 jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.

Tłok w samochodzie PEUGEOT 301 – najczęstsze uszkodzenia

Tłok w samochodzie PEUGEOT 301 może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.