17 produktów
Wybierz auto
MAL028RS001240N0
Średnica cylindra [mm]: 84.5
Numer komponentu: 1. r 1,2 n, 2. nm 1,5, 3. dsf 2 n
107,51
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
107,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800121910025
Nadwymiar [mm]: 0.25
83,02
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
83,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800121910050
Nadwymiar [mm]: 0.5
83,02
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
83,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB19052
86,02
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
86,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0476033RS001010N0
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 1. r 1,75 crk, 2. m2,0 ifu mo, 3. dsf 3,0 cr
168,91
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
168,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0843310700
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Alternatywnie: 1
Rozwiń więcej danych
118,52
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
118,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL033RS001010N1
Średnica cylindra [mm]: 83.25
Numer komponentu: 1. r 1,75 crk
178,52
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
178,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL033RS001010N2
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Numer komponentu: 1. r 1,75 crk
178,52
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
178,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL028RS001240N1
Średnica cylindra [mm]: 84.75
Numer komponentu: 1. r 1,2 n, 2. nm 1,5, 3. dsf 2 n
123,30
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
123,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL028RS001350N2
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Numer komponentu: 1. r 1.75 crk
Rozwiń więcej danych
124,67
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
124,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL028RS101210N0
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 1.r1,50 2,90 pv, 2.m1,50 3,10 if, 3.dsf2,0 2,8 cr
116,16
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
116,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800123410000
Wymiar standardowy [std]: 1
95,09
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
95,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL028RS001350N0
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 1. r 1,75 crk, 2. m2,0 ifu mo, 3. dsf 2,0 cr
108,57
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
108,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800121910000
Wymiar standardowy [std]: 1
83,78
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
83,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05608950930000
Otwór o śr [mm]: 84.5
Numer komponentu: 1. 1,20, 2. 1,50, 3. 2,00
Rozwiń więcej danych
67,37
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
67,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NNE8950330000
Otwór o śr [mm]: 83
Numer komponentu: 1. 1,75, 2. 2,00, 3. 2,00
Rozwiń więcej danych
85,57
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
85,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800123310000
Wymiar standardowy [std]: 1
96,07
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
96,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie VW TOUAREG II znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie VW TOUAREG II wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie VW TOUAREG II liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.