5 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z prawej
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
164,20
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
164,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 1.55
Rozwiń więcej danych
256,35
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
256,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z prawej
144,73
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
144,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 1.55
Rozwiń więcej danych
127,26
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
127,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
99,61
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
99,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie CUPRA ATECA. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd CUPRA ATECA mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie CUPRA ATECA ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.