6 produktów
Wybierz auto
TEDTED99447
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia automat. bezstopniowa (cvt)
Dla numeru oe: 50890-tla-a02
Rozwiń więcej danych
138,90
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
138,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS7126246
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.742013
Rozwiń więcej danych
99,94
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
99,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSHD127
Strona zabudowy: Z tyłu
73,18
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
73,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 3.55
Rozwiń więcej danych
586,34
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
586,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB172699
Strona zabudowy: Z tyłu, góra
Ciężar [kg]: 0.772
Rozwiń więcej danych
79,75
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
79,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB179945
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 1.036
Rozwiń więcej danych
260,05
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
260,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie HONDA CR-V V. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd HONDA CR-V V mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie HONDA CR-V V ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.