4 produkty
Wybierz auto
NTYZPSPS002
Strona zabudowy: Z lewej
Numer seryjny: Zps-ps-002
227,12
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
227,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSPS003
Strona zabudowy: Z prawej
Numer seryjny: Zps-ps-003
239,69
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
239,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB174477
Strona zabudowy: Z lewej
Ciężar [kg]: 1.182
Rozwiń więcej danych
279,72
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
279,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB174478
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 1.5
Rozwiń więcej danych
367,11
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
367,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie PORSCHE PANAMERA. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd PORSCHE PANAMERA mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie PORSCHE PANAMERA ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.