Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
49 produktów
Wybierz auto
040109268
Ciężar [kg]: 0.188
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67wz
Rozwiń więcej danych
49,70
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
49,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042299110011
Ciężar [kg]: 0.188
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67wz
Rozwiń więcej danych
64,43
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
64,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479722974
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
234,84
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
234,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP6701
239,01
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
239,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPOCT004
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z elektrycznym zaworem ciśnienia oleju
Typ pompy: Pompa zębata
578,18
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
578,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338728048070
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
399,93
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
399,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV157PE04
278,90
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
278,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH157PEPE11
250,67
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
250,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH157OPOP11
Opcja wyposażenia: Early version
716,03
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
716,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV157FO01
279,44
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
279,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBPOFR004
Numer seryjny: Bpo-fr-004
334,21
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
334,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA10200027
198,32
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
198,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA558012010
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z kołami zębatymi
Ilość ogniw łańcucha: 52
Rozwiń więcej danych
183,88
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
183,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10200030
185,07
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
185,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP0824
196,71
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
196,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET8002008
Materiał: Tworzywo sztuczne
209,64
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
209,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN25M9031JPN
332,20
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
332,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
0471OP281
Opcja wyposażenia: +oil seal
353,32
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
353,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
0471OP306
612,11
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
612,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
287,93
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
287,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie CITROËN C5 III pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak CITROËN C5 III o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie CITROËN C5 III wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.