68 produktów
Wybierz auto
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: pompa olejowa
Materiał: Poliamid 6.6
41,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
41,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 33
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Koło pasowe wciskane
Rozwiń więcej danych
224,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
224,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03l 115 105 b
207,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
207,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
295,54
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
295,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.4
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: Z46
Rozwiń więcej danych
153,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
153,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.515
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: Z46
Rozwiń więcej danych
300,25
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
300,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Pulley dia, 76,50mm
Ilość zębów: 34
320,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
320,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.4
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: Z46
Rozwiń więcej danych
111,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
111,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
321,46
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
321,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Numer seryjny: Bpo-vw-023
180,52
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
180,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
31,18
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
31,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
209,85
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
209,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: pompa olejowa
Ilość ogniw łańcucha: 70
Rozwiń więcej danych
51,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
51,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość ogniw łańcucha: 86
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty, łańcuch zębaty
323,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
323,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
266,62
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
266,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
279,52
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
279,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
219,59
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
219,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.569
Ilość: 1
Rozwiń więcej danych
211,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
211,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
246,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
246,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: pompa olejowa
Ilość ogniw łańcucha: 54
Rozwiń więcej danych
60,91
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
60,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie SKODA RAPID pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak SKODA RAPID o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie SKODA RAPID wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.