58 produktów
Wybierz auto
040109442
Ciężar [kg]: 0.191
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68wn
Rozwiń więcej danych
50,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX420009
123,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
81,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510420007
178,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
178,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP112398
Ilość zębów: 32
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
Rozwiń więcej danych
227,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
227,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPOP5516
Tryb pracy: Mechaniczne
322,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
322,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
FREOP09124
148,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
148,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11151217401
114,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
114,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPOVW001
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Uwzględnić informację serwisową: 1
111,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
111,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPOVW013
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z adapterem
104,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
104,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP0411
260,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
260,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
275,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
275,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
0471OP183
257,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
257,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
77,38
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
77,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN25M9038JPN
122,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AUT130046210
158,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
158,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV157VW13
210,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
210,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DOLOA004
Ciężar [kg]: 0.853
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
149,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10200012
113,70
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
113,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP110739
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez przewodu dolotowego
Przestrzegać ilości napełnienia systemu: 1
Rozwiń więcej danych
224,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
224,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie VW GOLF III pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak VW GOLF III o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie VW GOLF III wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.