Powiadom mnie o dostępności

Pompy oleju do VW GOLF IV

98 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość zębów: 31, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszcze...
249,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.045, Zdjęcie producenta: 1
25,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.226, Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G62, Ilość ogniw łańcucha: 50, Wykon...
69,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Urządzenia napędzane: agregat napędzany: pompa olejowa
15,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
63,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HEPOP5508

Pompa oleju HEPU OP5508

Tryb pracy: mechaniczne
239,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G52H, Ilość ogniw łańcucha: 50, Wykonanie łańcucha: Simp...
69,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.191, Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68WN, Ilość ogniw łańcucha: 46, Wyk...
50,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.36, Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G53HP, Ilość ogniw łańcucha: 64, Wyko...
181,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: BGALP9606

Pompa oleju BGA LP9606

193,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: mechaniczne, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z zabezpieczeniem,...
117,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.29, uwzględnić informację serwisową: 1, Zdjęcie producenta: 1
534,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość ogniw łańcucha: 50, Oznaczenie koloru: biały, Wykonanie łańcucha: Simplex
86,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.045, uwzględnić informację serwisową: 1, Zdjęcie producenta: 1
25,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VAIV1001401

Pompa oleju VAICO V10-0140-1

Długość [mm]: 298, Szerokość [mm]: 125, Wysokość [mm]: 100, Ciężar [kg]: 1.2, Przestrzegaj ...
311,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.1, uwzględnić informację serwisową: 1, Zdjęcie producenta: 1
375,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
270,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: BGALP0100

Pompa oleju BGA LP0100

124,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: BGALP0409

Pompa oleju BGA LP0409

229,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
163,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Pompa oleju w samochodzie VW GOLF IV – jaką pełni funkcję?

Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie VW GOLF IV pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.

Objawy usterek pompy oleju w samochodach VW GOLF IV

Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak VW GOLF IV o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.

VW GOLF IV – uszkodzona pompa oleju, co robić?

Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie VW GOLF IV wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.