50 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 11618506079
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, kolektor dolotowy, z lewej
Rozwiń więcej danych
93,14
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
93,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPBM059
221,35
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
221,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
210,05
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
210,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 425
Rozwiń więcej danych
153,78
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
153,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV926
258,40
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
258,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV545
54,49
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
54,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
125,17
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
125,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
41,27
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
41,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPBM060
242,14
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
242,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11618506079
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, kolektor dolotowy, z lewej
Rozwiń więcej danych
165,73
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
165,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
148,65
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
148,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
170,35
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
170,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11617799873
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, za turbosprężarką, z prawej
Rozwiń więcej danych
156,23
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
156,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPBM033
Ciężar netto [g]: 360
111,50
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
111,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11617799873
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, za turbosprężarką, z prawej
Rozwiń więcej danych
225,48
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
225,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
207,02
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
207,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.3
164,47
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
164,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, z przodu po prawej
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do chłodnicy powietrza doładowującego, strona gorąca
241,55
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
241,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV509
178,28
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
178,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0458H
Materiał: Silikon
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 55
Rozwiń więcej danych
156,71
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
156,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta BMW X6 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.