47 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
391,05
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
391,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
180,34
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
180,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
1 522,47
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
1 522,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
183,46
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
183,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
342,91
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
342,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Materiał: Stal
Rozwiń więcej danych
766,69
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
766,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
401,74
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
401,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 174,62 zł
Ograniczenia producenta: Pierburg
Tryb pracy: Sterowany podciśnieniem
Rozwiń więcej danych
290,27
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
290,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
173,34
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
173,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
398,46
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
398,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
228,52
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
228,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
147,73
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
147,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.81
Tryb pracy: Pneumatyczny
132,76
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
132,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów diesla z filtrem cząstek stałych (dpf)
Rozwiń więcej danych
140,47
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
140,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
212,20
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
212,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 5
645,48
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
645,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
510,68
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
510,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Sterowany podciśnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
471,94
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
471,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
379,37
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
379,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
Ilość biegunów: 5
391,79
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
391,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie BMW X6 odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach BMW X6 wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.