42 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 11618506079
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, kolektor dolotowy, z lewej
Rozwiń więcej danych
94,09
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
94,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
214,09
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
214,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
135,49
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
135,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV522
193,21
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
193,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV516
141,01
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
141,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11618506079
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, kolektor dolotowy, z lewej
Rozwiń więcej danych
169,24
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
169,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01241SL
117,50
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
117,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV509
180,85
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
180,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, z przodu po prawej
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do chłodnicy powietrza doładowującego, strona gorąca
248,80
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
248,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 425
Rozwiń więcej danych
155,27
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
155,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPBM046
Dla numeru oe: 7807987
Materiał: Silikon
171,74
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
171,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV557
13,94
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
13,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11617799873
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, za turbosprężarką, z prawej
Rozwiń więcej danych
157,77
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
157,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
290,73
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
290,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolor: Pomarańczowy
Materiał: Silikon
259,20
zł/szt.
Kraków: pt. 25.07
U ciebie: pt. 25.07
259,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 11617799873
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, za turbosprężarką, z prawej
Rozwiń więcej danych
230,28
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
230,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
176,05
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
176,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV926
260,90
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
260,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYGPPBM055
163,35
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
163,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
19,39
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
19,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta BMW X6 E71/E72 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.