53 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 1434e1
Masa [g]: 318
111,50
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
111,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
IBR17685
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk), pbt (polibutylentereftalat), termoplastyczny elastomer poliestrowy, fvmq (kauczuk fluorosilikonowy)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
211,62
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
211,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV498
Ciężar [kg]: 0.03
24,65
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
24,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.09
Masa [g]: 90
46,19
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
46,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA009028002
80,03
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
80,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV543
13,75
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
13,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
65,95
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
65,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 79
23,74
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
23,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11140360007HD
Strona zabudowy: W srodku
Materiał: Fmq (kauczuk fluorosilikonowy)
Rozwiń więcej danych
104,68
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
104,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
54,58
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
54,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
110,39
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
110,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Masa [g]: 50
Rozwiń więcej danych
41,70
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
41,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
54,82
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
54,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 127
Średnica wewnętrzna [mm]: 47
95,63
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
95,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 67
Średnica wewnętrzna [mm]: 55
25,35
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
25,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot, wlot
Materiał: Silikon
101,04
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
101,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Silikon
Masa [g]: 112
48,60
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
48,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 115
Rozwiń więcej danych
89,32
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
89,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382pn
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego
45,71
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
45,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382fz
Materiał: Guma
30,66
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
30,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta CITROËN XSARA PICASSO należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.