8 produktów
Wybierz auto
153,77
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
153,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
132,63
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
132,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
165,56
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
165,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
175,90
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
175,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPCH002
59,74
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
59,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
309,98
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
309,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
116,02
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
116,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.45
167,50
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
167,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta JEEP GRAND CHEROKEE należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.