94 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z lewej
189,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
189,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382ny
51,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Masa [g]: 510
262,62
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
262,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
96,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 148
Ciężar [kg]: 0.13
Rozwiń więcej danych
58,62
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
58,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 600
146,42
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
146,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434e1
Masa [g]: 318
111,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382.hk, 0382.ny
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Rozwiń więcej danych
79,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego
Dla numeru artykułu: 0382.nn
110,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382.fn, 0382.lw, 0382.lx
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, góra
Rozwiń więcej danych
117,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382.en
Strona zabudowy: Za turbosprężarką
57,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434.c1
120,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.14
Masa [g]: 140
Rozwiń więcej danych
71,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,17
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
82,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 80
Ciężar [kg]: 0.09
Rozwiń więcej danych
52,58
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
52,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2388053
Strona zabudowy: Obudowa filtra powietrza, z lewej
Sekcja: Częsćtylna
Rozwiń więcej danych
227,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
227,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE008
Dla numeru oe: 0382,fn
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
38,59
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
38,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
49,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434e1
Strona zabudowy: Wlot
295,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
295,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
56,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta PEUGEOT 5008 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.