91 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 0382ny
51,67
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
51,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
191,35
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
191,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Masa [g]: 510
265,17
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
265,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
97,83
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
97,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 148
Ciężar [kg]: 0.13
Rozwiń więcej danych
59,19
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
59,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434e1
Masa [g]: 318
112,58
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
112,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
132,19
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
132,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej
Parzyste numery artykułów: 2400984
606,51
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
606,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
88,49
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
88,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 144061
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
193,17
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
193,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382,en
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
93,32
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
93,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron
66,29
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
66,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382nl
Masa [g]: 157
46,52
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
46,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Silikon
Masa [g]: 23
Rozwiń więcej danych
17,75
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
17,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703330009
Dla numeru oe: 1434c8
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wlot
16,95
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
16,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE008
Dla numeru oe: 0382,fn
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
40,54
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
40,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9820100680
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
124,02
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
124,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434.c8
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Rozwiń więcej danych
25,90
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
25,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
59,11
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
59,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Silikon
Masa [g]: 107
76,78
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
76,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta PEUGEOT 5008 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.