98 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z lewej
189,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
189,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382ny
51,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
51,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Masa [g]: 510
259,02
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
259,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
96,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
96,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434e1
Masa [g]: 318
111,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
111,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 148
Ciężar [kg]: 0.13
Rozwiń więcej danych
58,62
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
58,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0684H
51,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
51,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
317,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
317,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 0382.hk, 0382.ny
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Rozwiń więcej danych
79,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
79,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382nl
Masa [g]: 157
46,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
46,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382np
74,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
74,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
IBR17685
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk), pbt (polibutylentereftalat), termoplastyczny elastomer poliestrowy, fvmq (kauczuk fluorosilikonowy)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
211,62
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
211,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV498
Ciężar [kg]: 0.03
24,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
24,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 140
Rozwiń więcej danych
55,77
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
55,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV543
13,75
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
13,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
106,77
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
106,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11140360004
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej, z prawej
Materiał: Fmq (kauczuk fluorosilikonowy)
87,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
87,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, góra
Ciężar [kg]: 0.16
49,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
49,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 190
Rozwiń więcej danych
55,36
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
55,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, na dole
Parzyste numery artykułów: 2400986
473,19
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
473,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta PEUGEOT 5008 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.