Powiadom mnie o dostępności

Przewody powietrza do PEUGEOT 5008 I

81 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

95,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 0382NY
51,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1434E1, Masa [g]: 318
111,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 148, Ciężar [kg]: 0.13, Masa [g]: 130, Artykuł uzupełniający / informacja uzup...
59,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Silikon, Masa [g]: 107
76,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1434E1, Strona zabudowy: wlot
295,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.18, średnica wewnętrzna [mm]: 56, średnica zewnętrzna [mm]: 63, Zdjęcie produc...
132,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej, z prawej, Materiał: FMQ (kauczuk f...
145,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Silikon, Masa [g]: 23, Zasilanie powietrzem-przewody i przewody elastyczne: od pokrywy ro...
17,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, dla numeru artykułu: 0382.NN
67,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 0382NP, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
75,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 0382.EN, Strona zabudowy: za turbosprężarką
65,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
40,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 0382NP, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
116,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: w srodku
115,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: w srodku, Materiał: FMQ (kauczuk fluorosilikonowy), FVMQ (kauczuk fluorosilikonowy...
79,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
66,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
126,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 50.5, Średnica we...
91,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 81
22,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Jakie jest zadanie rury dolotu powietrza w aucie PEUGEOT 5008 I?

Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.

Jak wybrać rurę dolotu powietrza do samochodu PEUGEOT 5008 I?

Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta PEUGEOT 5008 I należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.

PEUGEOT 5008 I – objawy nieszczelności w układzie dolotowym

Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.