86 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 0382ny
51,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
101,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Masa [g]: 510
271,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
271,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 148
Ciężar [kg]: 0.13
Rozwiń więcej danych
61,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
61,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434e1
Masa [g]: 318
109,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382.fn, 0382.lw, 0382.lx
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, góra
Rozwiń więcej danych
116,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382.hk, 0382.ny
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Rozwiń więcej danych
79,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11140360008
Strona zabudowy: W srodku
100,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Silikon
Masa [g]: 104
62,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434.c8
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Rozwiń więcej danych
25,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042111140360003
79,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, góra
Ciężar [kg]: 0.12
Rozwiń więcej danych
78,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego
Dla numeru artykułu: 0382.nn
67,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
54,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV498
Ciężar [kg]: 0.03
24,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron
68,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, góra
Ciężar [kg]: 0.16
Rozwiń więcej danych
58,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
50,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE008
Dla numeru oe: 0382,fn
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
41,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
41,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta PEUGEOT 5008 I należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.