86 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 0382ny
51,17
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
51,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
189,51
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
189,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
96,89
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
96,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Masa [g]: 510
259,02
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
259,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 1434e1
Masa [g]: 318
111,50
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
111,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 148
Ciężar [kg]: 0.13
Rozwiń więcej danych
57,99
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
57,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
317,08
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
317,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 0382.hk, 0382.ny
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Rozwiń więcej danych
79,85
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
79,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
IBR17685
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk), pbt (polibutylentereftalat), termoplastyczny elastomer poliestrowy, fvmq (kauczuk fluorosilikonowy)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
211,62
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
211,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434e1
Strona zabudowy: Wlot
288,75
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
288,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
110,77
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
110,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron
65,65
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
65,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Silikon
Masa [g]: 104
59,89
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
59,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11140360010
Strona zabudowy: W srodku
Materiał: Fmq (kauczuk fluorosilikonowy), fvmq (kauczuk fluorosilikonowy), aramid
83,20
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
83,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
86,85
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
86,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 80
Ciężar [kg]: 0.09
Rozwiń więcej danych
52,58
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
52,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Masa [g]: 100
56,80
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
56,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703330005
Dla numeru oe: 0382lw
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego
77,37
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
77,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
50,06
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
50,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, góra
Ciężar [kg]: 0.12
Rozwiń więcej danych
78,71
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
78,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta PEUGEOT 5008 I należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.