Powiadom mnie o dostępności

Przewody powietrza do SEAT IBIZA III

102 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: przed turbosprężarką, Materiał: GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szk...
38,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6Q0145834, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
50,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6Q0145838H
113,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
70,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, góra
121,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 309
59,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
41,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, z tyłu po prawej, Ciężar [kg]: 0.24, Przewód układu chłodzącego: Prze...
68,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, z tyłu po prawej, Ciężar [kg]: 0.23, Przewód układu chłodzącego: Turb...
59,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, z przodu po prawej, Ciężar [kg]: 0.22, Przewód układu chłodzącego: Prz...
83,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.22
150,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.25
119,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy, po stronie silnika, góra, Materiał: Guma z wkładem tekstyl...
48,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: w srodku, z prawej, Ciężar [kg]: 0.18, Przewód układu chłodzącego: Turbosprę...
54,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z nasadką rurową, Masa [g]...
85,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 06A145832M, Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
40,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.23
109,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6Q0145828F, Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
70,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6Q0145838D
45,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: po stronie silnika, góra, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z...
78,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT

Jakie jest zadanie rury dolotu powietrza w aucie SEAT IBIZA III?

Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.

Jak wybrać rurę dolotu powietrza do samochodu SEAT IBIZA III?

Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta SEAT IBIZA III należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.

SEAT IBIZA III – objawy nieszczelności w układzie dolotowym

Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.