Powiadom mnie o dostępności

Przewody powietrza do SKODA OCTAVIA II

252 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Strona wylotowa, Wyposażenie pojazdu: do poj. z elektryczną pompą powietrza wtó...
29,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: przed turbosprężarką, Materiał: GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szk...
38,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej na dole
116,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.122, Materiał: Guma z wkładem tekstylnym, Materiał pierścień kompr.-zgarniają...
173,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.415
99,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
107,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne
65,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: pomarańczowy, Materiał: Silikon
89,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
152,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.24, Przewód układu chłodzącego: Przewód rurowy do bloku silnika, Zimna strona
83,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.44, średnica zewnętrzna [mm]: 68.5, średnica zewnętrzna 1 [mm]: 64.5, Zdjęcie ...
167,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
68,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, z tyłu po prawej, Ciężar [kg]: 0.18, Przewód układu chłodzącego: Turb...
69,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1K0145838AG, Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
48,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1K0145838N, Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
218,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej
79,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej, Artykuł uzupełniający / informa...
108,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, po stronie silnika, śr. przyłącza od strony ciśnieniowej [mm]: 59, śr...
80,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
79,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej, Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
140,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SKODA

Jakie jest zadanie rury dolotu powietrza w aucie SKODA OCTAVIA II?

Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.

Jak wybrać rurę dolotu powietrza do samochodu SKODA OCTAVIA II?

Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta SKODA OCTAVIA II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.

SKODA OCTAVIA II – objawy nieszczelności w układzie dolotowym

Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.