119 produktów
Wybierz auto
TOP117828
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), poliamid 4.6
Rozwiń więcej danych
38,12
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
38,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Silikon
88,68
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
88,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
140,63
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
140,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV501
26,68
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
26,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.58
140,61
zł/szt.
Kraków: wt. 25.11
U ciebie: wt. 25.11
140,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, z przodu po prawej
Ciężar [kg]: 0.12
Rozwiń więcej danych
55,54
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
55,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, z tyłu po prawej
Ciężar [kg]: 0.18
Rozwiń więcej danych
59,74
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
59,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
48,45
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
48,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.43
152,44
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
152,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV510
230,90
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
230,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1k0 145 770 ah
157,60
zł/szt.
Kraków: wt. 25.11
U ciebie: wt. 25.11
157,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11450886801
92,36
zł/szt.
Kraków: wt. 25.11
U ciebie: wt. 25.11
92,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451806401
33,53
zł/szt.
Kraków: wt. 25.11
U ciebie: wt. 25.11
33,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451806001
73,98
zł/szt.
Kraków: wt. 25.11
U ciebie: wt. 25.11
73,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
Rozwiń więcej danych
69,45
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
69,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy, po stronie silnika, z prawej u góry
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
48,11
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
48,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaską zaciskową
Rozwiń więcej danych
58,03
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
58,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1117702200
Strona zabudowy: Z prawej u góry
65,54
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
65,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1117708400
89,71
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
89,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1117708500
Strona zabudowy: Z prawej
93,14
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
93,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW TIGUAN I należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.