Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki EGR do CHRYSLER SEBRING

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Uszczelka zaworu EGR ELRING 729.970

Darmowa dostawa od 49 zł

Uszczelka zaworu EGR ELRING 729.970

0341729970

Średnica wewnętrzna [mm]: 32

12,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

12,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw uszczelek  systemu AGR ELRING 934.860

Darmowa dostawa od 49 zł

Zestaw uszczelek systemu AGR ELRING 934.860

ELR934860

Ilość uszczelek: 2

Ilość pierścieni uszczelniających: 2

39,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 11.06

39,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw uszczelek  systemu AGR ELRING 934.770

Darmowa dostawa od 49 zł

Zestaw uszczelek systemu AGR ELRING 934.770

ELR934770

Strona zabudowy: Przed chłodnicą

Ilość uszczelek: 2

23,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 11.06

23,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHRYSLER SEBRING

CHRYSLER SEBRING – uszczelka zaworu EGR

Zawór EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin i odpowiada on za dozowanie właściwej ilości spalin, które wprowadzane są ponownie do układu zasilania silnika. Układ recyrkulacji służy do redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Istotnym elementem tego układu jest uszczelka zaworu EGR. Jej awaria jest jedną z najczęstszych przyczyn usterek systemu EGR w samochodach CHRYSLER SEBRING. Dlatego należy regularnie sprawdzać jej stan i wymienić ją, gdy tylko pojawią się na niej pęknięcia czy inne uszkodzenia.

Dlaczego uszczelka zaworu EGR w samochodach CHRYSLER SEBRING jest tak istotna?

Zawór EGR w autach CHRYSLER SEBRING odpowiada za przekierowanie części spalin do układu dolotowego. Dzięki temu mogą one docelowo trafić do komory silnika. Uszczelka EGR sprawia, że obwód ten będzie szczelnie zamknięty. W efekcie recyrkulacja spalin nie wpływa w negatywny sposób na działanie jednostki napędowej. Zablokowanie się zaworu EGR jest najczęstszą przyczyną awarii układu EGR. Powodem takiego stanu jest nieszczelność uszczelki EGR. Prowadzi to do uszkodzenia sondy lambda lub zakłóceń w pracy silnika.