9 produktów
Wybierz auto
ELR689330
Norma emisji spalin: Euro 5
Liczba otworów do mocowania: 2
23,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
23,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 73502578
183,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
183,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV40639014
Dla numeru artykułu: V40-63-0014, v40-63-0014-1
37,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
37,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR689310
Norma emisji spalin: Euro5/euro6
Liczba otworów do mocowania: 3
25,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
25,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV24639001
Dla numeru artykułu: V24-63-0001
138,26
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
138,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU01248100
Grubość [mm]: 0.35
Długość [mm]: 62.5
Rozwiń więcej danych
21,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
21,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Norma emisji spalin: Euro 4
Ilość uszczelek: 2
22,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
22,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 46773082
104,76
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
104,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU01199000
Grubość [mm]: 0.35
Długość [mm]: 135
Rozwiń więcej danych
24,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
24,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin i odpowiada on za dozowanie właściwej ilości spalin, które wprowadzane są ponownie do układu zasilania silnika. Układ recyrkulacji służy do redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Istotnym elementem tego układu jest uszczelka zaworu EGR. Jej awaria jest jedną z najczęstszych przyczyn usterek systemu EGR w samochodach LANCIA MUSA. Dlatego należy regularnie sprawdzać jej stan i wymienić ją, gdy tylko pojawią się na niej pęknięcia czy inne uszkodzenia.
Zawór EGR w autach LANCIA MUSA odpowiada za przekierowanie części spalin do układu dolotowego. Dzięki temu mogą one docelowo trafić do komory silnika. Uszczelka EGR sprawia, że obwód ten będzie szczelnie zamknięty. W efekcie recyrkulacja spalin nie wpływa w negatywny sposób na działanie jednostki napędowej. Zablokowanie się zaworu EGR jest najczęstszą przyczyną awarii układu EGR. Powodem takiego stanu jest nieszczelność uszczelki EGR. Prowadzi to do uszkodzenia sondy lambda lub zakłóceń w pracy silnika.