Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki EGR do LANCIA YPSILON IV

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Klapa bypassu przy chłodnicy AGR, Norma emisji spalin: Euro 6
18,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Norma emisji spalin: Euro 5, Liczba otworów do mocowania: 2, Norma emisji spalin: Euro 5
22,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: głowica cylindra, Strona doprowadzająca
15,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Norma emisji spalin: Euro5/Euro6, Liczba otworów do mocowania: 3, Norma emisji spalin: Euro5/Euro6
25,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Przewód do klapy bypassu, Norma emisji spalin: Euro 6
19,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Norma emisji spalin: Euro 4, Ilość uszczelek: 2
28,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Klapa bypassu przy chłodnicy AGR, Norma emisji spalin: Euro 6
13,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
28,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LANCIA

LANCIA YPSILON IV – uszczelka zaworu EGR

Zawór EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin i odpowiada on za dozowanie właściwej ilości spalin, które wprowadzane są ponownie do układu zasilania silnika. Układ recyrkulacji służy do redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Istotnym elementem tego układu jest uszczelka zaworu EGR. Jej awaria jest jedną z najczęstszych przyczyn usterek systemu EGR w samochodach LANCIA YPSILON IV. Dlatego należy regularnie sprawdzać jej stan i wymienić ją, gdy tylko pojawią się na niej pęknięcia czy inne uszkodzenia.

Dlaczego uszczelka zaworu EGR w samochodach LANCIA YPSILON IV jest tak istotna?

Zawór EGR w autach LANCIA YPSILON IV odpowiada za przekierowanie części spalin do układu dolotowego. Dzięki temu mogą one docelowo trafić do komory silnika. Uszczelka EGR sprawia, że obwód ten będzie szczelnie zamknięty. W efekcie recyrkulacja spalin nie wpływa w negatywny sposób na działanie jednostki napędowej. Zablokowanie się zaworu EGR jest najczęstszą przyczyną awarii układu EGR. Powodem takiego stanu jest nieszczelność uszczelki EGR. Prowadzi to do uszkodzenia sondy lambda lub zakłóceń w pracy silnika.