🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki EGR do VOLVO C70 II

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Uszczelka zaworu EGR ELRING 394.210
Uszczelka zaworu EGR ELRING 394.210
20,13 zł
20,13 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień uszczelniający przewodu zaworu AGR ELRING 890.540
Pierścień uszczelniający przewodu zaworu AGR ELRING 890.540
Strona zabudowy: Przewód do zaworu AGR, Liczba otworów do mocowania: 2
14,57 zł
14,57 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw uszczelek, system AGR ELRING 934.930
Zestaw uszczelek, system AGR ELRING 934.930
Ilość uszczelek: 2
27,04 zł
27,04 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelka zaworu EGR ELRING 692.600
Uszczelka zaworu EGR ELRING 692.600
Strona zabudowy: Klapa bypassu przy chłodnicy AGR, Liczba otworów do mocowania: 4, Strona zabudowy...
41,30 zł
41,30 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO

VOLVO C70 II – uszczelka zaworu EGR

Zawór EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin i odpowiada on za dozowanie właściwej ilości spalin, które wprowadzane są ponownie do układu zasilania silnika. Układ recyrkulacji służy do redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Istotnym elementem tego układu jest uszczelka zaworu EGR. Jej awaria jest jedną z najczęstszych przyczyn usterek systemu EGR w samochodach VOLVO C70 II. Dlatego należy regularnie sprawdzać jej stan i wymienić ją, gdy tylko pojawią się na niej pęknięcia czy inne uszkodzenia.

Dlaczego uszczelka zaworu EGR w samochodach VOLVO C70 II jest tak istotna?

Zawór EGR w autach VOLVO C70 II odpowiada za przekierowanie części spalin do układu dolotowego. Dzięki temu mogą one docelowo trafić do komory silnika. Uszczelka EGR sprawia, że obwód ten będzie szczelnie zamknięty. W efekcie recyrkulacja spalin nie wpływa w negatywny sposób na działanie jednostki napędowej. Zablokowanie się zaworu EGR jest najczęstszą przyczyną awarii układu EGR. Powodem takiego stanu jest nieszczelność uszczelki EGR. Prowadzi to do uszkodzenia sondy lambda lub zakłóceń w pracy silnika.