5 produktów
Wybierz auto
041701089900
Grubość [mm]: 1
Długość [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
10,64
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
10,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP111183
Średnica wewnętrzna [mm]: 25
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
12,70
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
12,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
14,04
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
14,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0389665574D
172,44
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
172,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FA1411525
Materiał: Stal szlachetna
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
18,00
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
18,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin i odpowiada on za dozowanie właściwej ilości spalin, które wprowadzane są ponownie do układu zasilania silnika. Układ recyrkulacji służy do redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Istotnym elementem tego układu jest uszczelka zaworu EGR. Jej awaria jest jedną z najczęstszych przyczyn usterek systemu EGR w samochodach VW CRAFTER I. Dlatego należy regularnie sprawdzać jej stan i wymienić ją, gdy tylko pojawią się na niej pęknięcia czy inne uszkodzenia.
Zawór EGR w autach VW CRAFTER I odpowiada za przekierowanie części spalin do układu dolotowego. Dzięki temu mogą one docelowo trafić do komory silnika. Uszczelka EGR sprawia, że obwód ten będzie szczelnie zamknięty. W efekcie recyrkulacja spalin nie wpływa w negatywny sposób na działanie jednostki napędowej. Zablokowanie się zaworu EGR jest najczęstszą przyczyną awarii układu EGR. Powodem takiego stanu jest nieszczelność uszczelki EGR. Prowadzi to do uszkodzenia sondy lambda lub zakłóceń w pracy silnika.