16 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 3
48,05
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
48,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV242
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.05
Rozwiń więcej danych
43,53
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
43,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550153A
Ilość połączeń: 3
Oporność [mohm]: 1.8
47,20
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
47,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPDW007
61,30
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
61,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550405A
Ilość połączeń: 3
39,14
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
39,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005017
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez cięgna
Rozwiń więcej danych
41,68
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
41,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
53,97
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
53,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 96253544
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
56,15
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
56,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1235547
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
116,42
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 25.04
U ciebie: pt. 25.04
116,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847136010
63,59
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
63,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 96440319
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
112,71
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
112,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO75E0068OYO
56,98
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
56,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
Zdjęcie producenta: 1
42,25
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
42,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS10957
Ilość podłączonych styków: 3
82,22
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
82,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPDW003
33,48
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
33,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS10956
Ilość podłączonych styków: 3
59,00
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
59,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie CHEVROLET LACETTI, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów CHEVROLET LACETTI z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie CHEVROLET LACETTI czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach CHEVROLET LACETTI sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach CHEVROLET LACETTI nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.