42 produktów
Wybierz auto
52,10
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
52,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847213010
47,87
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
47,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,71
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
75,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY31148100000
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
49,55
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
49,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR551684A
Ilość połączeń: 3
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
95,14
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
95,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR551695A
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
81,79
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
81,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,02
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
78,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 37510 rna a01
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
106,43
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
106,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
169,13
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
169,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR551568A
Ilość połączeń: 3
43,36
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
43,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
91,34
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
91,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPHD014
61,30
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
61,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
60,84
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
60,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
99,54
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
99,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
77,98
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
77,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
88,12
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
88,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
72,84
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
72,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E4013JPN
56,83
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
56,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPHD011
36,59
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
36,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 24
Ciężar [kg]: 0.05
Rozwiń więcej danych
114,49
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
114,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie HONDA CR-V, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów HONDA CR-V z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie HONDA CR-V czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach HONDA CR-V sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach HONDA CR-V nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.