21 produktów
Wybierz auto
52,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
52,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847213010
47,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
47,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 37510 rna a01
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
106,43
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
106,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
169,13
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
169,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11144
75,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
75,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
99,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
99,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR551568A
Ilość połączeń: 3
43,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
43,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPHD014
61,30
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
61,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
62,35
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
62,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR551406A
Wysokość [mm]: 43
Ilość połączeń: 3
49,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
49,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPHD007
48,94
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
48,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
68,47
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
68,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
96,58
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
96,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
62,87
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
62,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 64
Ciężar [kg]: 0.028
Rozwiń więcej danych
122,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
122,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV26720066
Dla numeru oe: 37510-pnb-003
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
113,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
113,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU013122441
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
82,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
82,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPHD005
39,67
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
39,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
88,12
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
88,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
77,98
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
77,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie HONDA CR-V III, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów HONDA CR-V III z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie HONDA CR-V III czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach HONDA CR-V III sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach HONDA CR-V III nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.