20 produktów
Wybierz auto
43,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPNS016
33,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
33,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403886525101
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 28.2
Rozwiń więcej danych
63,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
76,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
101,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
101,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPNS010
48,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
48,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E1153JPN
Ilość biegunów: 2
64,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
81,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
81,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11142
Ilość podłączonych styków: 3
83,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
43,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953551
80,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie znamionowe: 12
62,01
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
62,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847203010
42,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
42,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU013122651
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
108,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
92,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
92,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU009168051
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
129,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV46720038
102,99
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
102,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR551693A
Ilość połączeń: 3
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
88,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
88,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
76,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPNS024
44,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
44,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie NISSAN X-TRAIL III, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów NISSAN X-TRAIL III z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie NISSAN X-TRAIL III czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach NISSAN X-TRAIL III sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach NISSAN X-TRAIL III nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.