132 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
92,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
92,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
52,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11005
Ilość podłączonych styków: 3
72,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
60,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953348
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Wersja: Type 6,7
80,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847152010
81,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
81,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
58,01
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
58,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550583A
Wysokość [mm]: 38
Ilość połączeń: 3
57,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS10932
Ilość podłączonych styków: 3
75,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005057
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
43,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS10818
Ilość podłączonych styków: 3
69,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
30,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
51,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
51,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
127,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
127,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
46,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005030
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
33,31
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
33,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
52,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
52,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU009168051
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
125,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
184,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
184,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie NISSAN, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów NISSAN z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie NISSAN czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach NISSAN sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach NISSAN nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.