19 produktów
Wybierz auto
Producenci
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
70,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
61,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
111,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS10957
Ilość podłączonych styków: 3
82,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
87,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.10
87,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPDW007
61,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.10
61,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
66,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.10
66,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 12608424
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
114,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.10
114,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
37,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.10
37,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPPL022
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 28.3
Rozwiń więcej danych
34,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.10
34,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403886521103
Ilość biegunów: 3
58,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
61,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.10
61,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0232103079
107,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.10
107,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 55
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
134,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.10
134,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADG072127
Długość [mm]: 48
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
140,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
140,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Zdjęcie producenta: 1
121,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 48
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
147,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550812A
Wysokość [mm]: 25.5
Ilość połączeń: 3
96,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.10
96,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 55
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
130,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie OPEL ANTARA, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów OPEL ANTARA z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie OPEL ANTARA czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach OPEL ANTARA sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach OPEL ANTARA nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.