50 produktów
Wybierz auto
HEL6PU009121321
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
97,19
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
97,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 770
Ciężar [kg]: 0.07
Rozwiń więcej danych
108,46
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
108,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
80,09
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
80,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 47.3
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
120,82
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
120,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540281002213
217,76
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
217,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
132,28
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
132,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540232103047
164,53
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
164,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
60,21
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
60,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
76,52
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
76,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPPL001
41,21
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
41,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 272
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
109,09
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
109,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS10884
Długość przewodu [mm]: 275
Ilość podłączonych styków: 3
65,56
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
65,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AUT150107210
Długość przewodu [mm]: 720
Ilość połączeń: 3
76,70
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
76,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1247060
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
131,12
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
131,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 12577245
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
85,19
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
85,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
93,86
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
93,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
Długość przewodu [mm]: 730
Rozwiń więcej danych
60,42
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
60,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953388
144,01
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
144,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 28
Ciężar [kg]: 0.022
Rozwiń więcej danych
126,46
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
126,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU009121821
Długość przewodu [mm]: 720
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
171,03
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
171,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie SAAB 9-3 II, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów SAAB 9-3 II z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie SAAB 9-3 II czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach SAAB 9-3 II sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach SAAB 9-3 II nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.