25 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Kolor: Szary
Rozwiń więcej danych
74,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
74,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
72,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
72,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 33220 63j10
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
134,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
134,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA84108250
Ciężar [kg]: 0.028
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
122,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.04
91,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
91,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005079
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
61,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
72,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042140148000005
Kolor: Szary
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
61,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV500
39,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403886569102
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 26.7
93,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Produkt niedostępny
Szukaj podobnych
Opcja wyposażenia: Hall effect
Jakość: Oe
Rozwiń więcej danych
132,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
132,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005077
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość czopów: 3
35,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
35,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPSU006
32,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
32,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005078
Ilość czopów: 3
36,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
77,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
77,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV64720040
Wymagana ilość: 1
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
136,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550535A
Wysokość [mm]: 27
Ilość połączeń: 3
100,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 27
Ilość połączeń: 3
97,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADK87207
Ciężar [kg]: 0.028
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
116,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie SUZUKI LIANA, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów SUZUKI LIANA z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie SUZUKI LIANA czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach SUZUKI LIANA sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach SUZUKI LIANA nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.