41 produktów
Wybierz auto
ABA12005086
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość czopów: 3
26,80
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
26,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPVV000
Ilość połączeń: 3
50,49
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
50,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 28
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
95,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
95,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
80,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
80,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9143648
Długość całkowita [mm]: 670
Rozwiń więcej danych
297,25
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
297,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
05261953335
88,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
88,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
73,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
73,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
90,67
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
90,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 8658726
Ciężar [kg]: 0.024
Rozwiń więcej danych
95,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
95,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953651
89,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
89,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005068
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
44,69
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
44,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
63,48
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
63,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
59,10
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
59,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
103,23
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
103,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 31319621
Długość przewodu [mm]: 245
Rozwiń więcej danych
117,57
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
117,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 325
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
116,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
116,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
74,49
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
74,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
57,70
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
57,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
88,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
88,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847130010
62,70
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
62,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie VOLVO V40, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów VOLVO V40 z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie VOLVO V40 czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach VOLVO V40 sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach VOLVO V40 nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.