Powiadom mnie o dostępności

Koła i regulatory zmiennych faz rozrządu do CHEVROLET ORLANDO

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Koło zmiennych faz rozrządu INA 427 1005 30

Ilość zębów: 46

Rodzaj napędu: Pasek

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

380,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

380,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu INA 427 1004 30

Ilość zębów: 46

Rodzaj napędu: Pasek

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

364,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

364,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Regulator zmiennych faz rozrządu INA 427 0018 10

Sterowanie silnika: Łańcuch

106,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

106,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu MAXGEAR 54-1295

Sterowanie silnika: Pasek rozrządu

255,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

255,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu MAXGEAR 54-1296

Sterowanie silnika: Pasek rozrządu

236,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

236,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 48616

Ilość zębów: 40

Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

536,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

536,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

463,40

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

463,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu INA 427 0019 10

Sterowanie silnika: Łańcuch

128,70

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

128,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu INA 427 1012 10

Ilość zębów: 40

Sterowanie silnika: Łańcuch

577,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

577,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

122,71

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

122,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu HEPU 21-7076

Ilość zębów: 46

Sterowanie silnika: Pasek rozrządu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

442,66

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

442,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu SWAG 40 94 8616

Ilość zębów: 40

Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

600,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

600,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 46118

Ilość zębów: 46

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

343,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

343,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu HEPU 21-7026

Ilość zębów: 40

Sterowanie silnika: Łańcuch

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

552,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

552,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHEVROLET ORLANDO

Koło zmiennych faz rozrządu do samochodu CHEVROLET ORLANDO

Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach CHEVROLET ORLANDO jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.

Jak często wymieniać koło zmiennych faz rozrządu w aucie CHEVROLET ORLANDO?

Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu CHEVROLET ORLANDO, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.

CHEVROLET ORLANDO – jak wydłużyć trwałość koła zmiennych faz rozrządu?

Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie CHEVROLET ORLANDO to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.