7 produktów
Wybierz auto
0340812490910
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Mvq (silikon-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
14,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341353990
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
19,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
91,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
62,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC713660900
Materiał: Guma / metal
67,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM0710
80,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Alternatywny zestaw naprawczy: 780.000
153,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie CHEVROLET ORLANDO uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie CHEVROLET ORLANDO, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie CHEVROLET ORLANDO, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).