Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
8 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Mvq (silikon-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
14,79
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
14,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
19,47
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
19,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
91,17
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
91,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
63,25
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
63,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Rodzaj uszczelnienia: Uszelka gumowo-metalowa
Rozwiń więcej danych
108,28
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
108,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
69,49
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
69,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
81,99
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
81,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Alternatywny zestaw naprawczy: 780.000
155,15
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
155,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie CHEVROLET ORLANDO uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie CHEVROLET ORLANDO, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie CHEVROLET ORLANDO, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).