Powiadom mnie o dostępności

Koła i regulatory zmiennych faz rozrządu do FIAT CROMA

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

INA
HEPU
MAXGEAR
BGA
FEBI BILSTEIN
SWAG
Koło zmiennych faz rozrządu INA 427 1005 30

Ilość zębów: 46

Rodzaj napędu: Pasek

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

365,91

zł/szt.

Kraków: czw. 25.09

U ciebie: czw. 25.09

365,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu INA 427 1004 30

Ilość zębów: 46

Rodzaj napędu: Pasek

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

371,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 24.09

371,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu MAXGEAR 54-1295

Sterowanie silnika: Pasek rozrządu

255,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 24.09

255,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 46118

Ilość zębów: 46

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

332,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 24.09

332,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu MAXGEAR 54-1294

Sterowanie silnika: Pasek rozrządu

223,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 24.09

223,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw do przestawiania wałka krzywkowego INA 560 0001 10

Sterowanie silnika: Pasek rozrządu

1 534,66

zł/szt.

Kraków: czw. 25.09

U ciebie: czw. 25.09

1 534,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

463,40

zł/szt.

Kraków: czw. 25.09

U ciebie: czw. 25.09

463,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu SWAG 40 94 6117

Ilość zębów: 46

Strona zabudowy: Strona wylotowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

367,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 24.09

367,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu HEPU 21-7075

Ilość zębów: 46

Sterowanie silnika: Pasek rozrządu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

429,39

zł/szt.

Kraków: czw. 25.09

U ciebie: czw. 25.09

429,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu HEPU 21-7076

Ilość zębów: 46

Sterowanie silnika: Pasek rozrządu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

460,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 24.09

460,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT CROMA

Koło zmiennych faz rozrządu do samochodu FIAT CROMA

Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach FIAT CROMA jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.

Jak często wymieniać koło zmiennych faz rozrządu w aucie FIAT CROMA?

Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu FIAT CROMA, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.

FIAT CROMA – jak wydłużyć trwałość koła zmiennych faz rozrządu?

Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie FIAT CROMA to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.