9 produktów
Wybierz auto
0445427001410
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
107,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
107,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.16
Rozwiń więcej danych
106,37
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
106,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV9500
173,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
173,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117080
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
258,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
258,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
335,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
335,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479208858
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
89,52
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
89,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
324,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
324,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
80,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
80,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
328,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
328,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. FIAT CROMA wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód FIAT CROMA charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie FIAT CROMA powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.