Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki wałka, napinacza łańcucha, obudowy rozrządu do FIAT CROMA

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Szerokość [mm]: 7

Materiał: Mvq (silikon-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

14,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

14,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Szerokość [mm]: 7

Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

19,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

19,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Od strony czołowej

Grubość [mm]: 7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

22,06

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

22,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Szerokość [mm]: 7

Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

22,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

22,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

78,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

78,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Szerokość [mm]: 7

Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

24,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

24,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Szerokość 1 [mm]: 7

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 45

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

21,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

21,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Szerokość [mm]: 7

Średnica wewnętrzna [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

13,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

13,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

71,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

71,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Materiał: Guma / metal

67,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

67,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Szerokość 1 [mm]: 7

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 42

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

14,64

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

14,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

111,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

111,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT CROMA

Uszczelniacz wałka rozrządu – FIAT CROMA

W samochodzie FIAT CROMA uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.

Simering wałka rozrządu w samochodzie FIAT CROMA – kiedy go wymienić?

Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie FIAT CROMA, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.

Jak wymienić uszczelniacz wałka rozrządu w samochodzie FIAT CROMA?

Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie FIAT CROMA, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).