11 produktów
Wybierz auto
0445427103110
Rodzaj napędu: Pasek
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
242,85
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
242,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 1.08
Rozwiń więcej danych
360,94
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
360,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL50007797
134,51
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
134,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427003810
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
142,44
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
142,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427103210
Rodzaj napędu: Pasek
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
383,45
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
383,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
172,35
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
172,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA50104242
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 1.08
Rozwiń więcej danych
403,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
403,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA50104244
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 1.08
Rozwiń więcej danych
258,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
258,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
178,92
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
178,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEP217042
Ilość zębów: 38
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
Rozwiń więcej danych
394,96
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
394,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 1.08
Rozwiń więcej danych
238,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
238,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach FORD TRANSIT jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu FORD TRANSIT, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie FORD TRANSIT to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.