Ostatnie dni promocji!

Powiadom mnie o dostępności

Koła i regulatory zmiennych faz rozrządu do KIA OPTIMA I

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Koło zmiennych faz rozrządu HEPU 21-7036

Ilość zębów: 54

Sterowanie silnika: Łańcuch

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

716,59

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

716,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu HEPU 21-7045

Ilość zębów: 54

Sterowanie silnika: Łańcuch

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

620,02

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

620,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu JPN 60R0325-JPN

Ilość zębów: 54

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

404,42

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

404,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do KIA OPTIMA I

Koło zmiennych faz rozrządu do samochodu KIA OPTIMA I

Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach KIA OPTIMA I jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.

Jak często wymieniać koło zmiennych faz rozrządu w aucie KIA OPTIMA I?

Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu KIA OPTIMA I, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.

KIA OPTIMA I – jak wydłużyć trwałość koła zmiennych faz rozrządu?

Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie KIA OPTIMA I to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.