10 produktów
Wybierz auto
HEP217105
Dla numeru oe: 24350-23775
Ilość zębów: 26
Rozwiń więcej danych
599,02
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
599,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
295,11
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
295,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217036
Ilość zębów: 54
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
723,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
723,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217045
Ilość zębów: 54
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
643,67
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
643,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN60R0315JPN
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
342,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
342,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN60R0325JPN
Ilość zębów: 54
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
408,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
408,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN60R0326JPN
Ilość zębów: 54
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
386,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
386,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN60R0534JPN
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona wylotowa
320,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
320,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN90R0325JPN
Ilość zębów: 26
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
292,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
292,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2410011
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
843,52
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
843,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach KIA SPORTAGE jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu KIA SPORTAGE, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie KIA SPORTAGE to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.