Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Koła i regulatory zmiennych faz rozrządu do MERCEDES-BENZ KLASA E

128 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

HEPU
OSSCA
FEBI BILSTEIN
ABAKUS
VAICO
METZGER
TOPRAN
KOLBENSCHMIDT
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
FAI AUTOPARTS
MAXGEAR
NTY
Regulator zmiennych faz rozrządu PIERBURG 7.06117.24.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

126,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

126,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
MAXGEAR 54-1498

Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych

268,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

268,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
MAXGEAR 54-1497

Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych

268,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

268,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Regulator zmiennych faz rozrządu PIERBURG 7.06117.21.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

137,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

137,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 174911

Strona zabudowy: Strona wylotowa

Ciężar [kg]: 1.385

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

509,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

509,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Regulator zmiennych faz rozrządu PIERBURG 7.06117.20.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

233,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

233,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 172351

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

Ciężar [kg]: 0.943

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

692,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

692,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Regulator zmiennych faz rozrządu PIERBURG 7.06117.60.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

81,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

81,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
HEPU 21-5110

HEPU 21-5110

HEP215110

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych

218,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

218,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu VAICO V30-3200

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

734,42

zł/szt.

Kraków: pt. 12.12

U ciebie: pt. 12.12

734,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu TOPRAN 409 812

Ilość zębów: 42

Strona zabudowy: Strona wylotowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

335,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 05.12

335,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

155,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

155,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu INA 427 1106 10

Ilość zębów: 70

Rodzaj napędu: Bezpośredni

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

631,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

631,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu HEPU 21-7024

Ilość zębów: 44

Sterowanie silnika: Łańcuch

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

975,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

975,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu HEPU 21-7033

Ilość zębów: 44

Sterowanie silnika: Łańcuch

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

684,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

684,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

129,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

129,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

565,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 05.12

565,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu VAICO V30-3201

Strona zabudowy: Strona wylotowa

1 066,24

zł/szt.

Kraków: pt. 12.12

U ciebie: pt. 12.12

1 066,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 175350

Ilość zębów: 42, 70

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

585,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

585,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu MAXGEAR 54-1528

Ilość zębów: 44

Strona zabudowy: Strona wylotowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

326,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

326,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ KLASA E

Koło zmiennych faz rozrządu do samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E

Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach MERCEDES-BENZ KLASA E jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.

Jak często wymieniać koło zmiennych faz rozrządu w aucie MERCEDES-BENZ KLASA E?

Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu MERCEDES-BENZ KLASA E, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.

MERCEDES-BENZ KLASA E – jak wydłużyć trwałość koła zmiennych faz rozrządu?

Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.