32 produktów
Wybierz auto
INA427100430
Ilość zębów: 46
Rodzaj napędu: Pasek
Rozwiń więcej danych
371,54
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
371,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA427100530
Ilość zębów: 46
Rodzaj napędu: Pasek
Rozwiń więcej danych
383,50
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
383,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445427001810
Sterowanie silnika: Łańcuch
106,05
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
106,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
255,82
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
255,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
247,44
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
247,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427101210
Ilość zębów: 40
Sterowanie silnika: Łańcuch
588,70
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
588,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
236,81
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
236,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA427101330
Ilość zębów: 46
Rodzaj napędu: Pasek
Rozwiń więcej danych
326,32
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
326,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
393,39
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
393,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
237,11
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
237,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899218
Ilość zębów: 40
Strona zabudowy: Z prawej
Rozwiń więcej danych
626,22
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
626,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 46
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
325,55
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
325,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA40948616
Ilość zębów: 40
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
600,24
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
600,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGACA9501
463,40
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
463,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV39SKV503
213,87
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
213,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADBP740005
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 1.075
Rozwiń więcej danych
608,01
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
608,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP740006
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 1.12
Rozwiń więcej danych
697,50
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
697,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 40
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
536,13
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
536,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 40
Sterowanie silnika: Łańcuch
352,67
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
352,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217010
Ilość zębów: 46
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
483,02
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
483,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach OPEL INSIGNIA A jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu OPEL INSIGNIA A, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie OPEL INSIGNIA A to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.